2014/03/03

Share Week 2014 - bo dobrymi rzeczami trzeba się dzielić :)

Internet

Wiem wiem, dawno mnie tu nie było. Cóż mogę powiedzieć na swoją obronę . . . weny też nie było i chęci. Albo były ale w formie słomianego zapału. Dużo się działo, nawet bardzo dużo. Zmiany zaszły ogromne. Ale zmiany są dobre i lubię je, więc jestem zadowolona z tego jak jest obecnie :)

I :)

Czuję moim kulinarnym nosem, że wena będzie :)

Doszłam do wniosku, że na "rozruch" dobrym pomysłem będzie podzielenie się z Wami moimi ulubionymi blogami w ramach akcji Share Week 2014. Pomysłodawcą akcji jest autor bloga JestKultura.

Ja jestem mocną zwolenniczką zasady, że dobrem trzeba się dzielić bo dobro zawsze powraca ;)

Uwielbiam przeglądać  blogi innych. Nie tylko te kulinarne. Od dłuższego czasu szukam blogów takich bardziej specyficznych, do poczytania nie tylko przeglądania (i zapisywania przepisów) ;)


                                                                     * * *

HAPPYHOLIC - blog o szczęściu, o dążeniu do szczęśia w życiu codziennym. Duża dawka inspiracji! Jak dla mnie wyróżnia się na tle innych blogów i to bardzo !


MAGICZNY DOMEK - Gusia pisze tutaj o swoim Magicznym Domku, o wnętrzach, jak wszystko dobiera i aranżuje, są też posty o zyciu codziennym. Bardzo lubię jak celebruje ważne dla siebie wydarzenia z życia, jak utrwala na zdjęciach (dziewczyna ma duży dar przekazywania za pośrednictwem zdjęcia danej chwili). Bardzo ciepły blog z dużą dawką spokoju, która się udziela dalej :)



PRZECUDNIE - BO PRZECIEŻ MOŻE BYĆ TAK PIĘKNIE - sporo tematyki o samorozwoju, jest też fitness i gotowanie. Cudny blog :)



NOT YOUR ORDINARY LOOKBOOK - przepiękny blogowy mix urodowo - ubraniowo - lifestylowy otoczony dużą dawką kreatywności w wykonaniu Anity :)



Zachęcam ciepluchno do czytania.

I zapraszam na kolejnego już kulinarnego posta ;)

1 komentarz: